Obiective și eficiența publicității contextuale

Publicitatea contextuală, la fel ca toate celelalte tipuri de publicitate, poate urmări anumite obiective, cum ar fi:

  • creșterea vânzărilor
  • campanie de publicitate
  • maximizarea traficului
  • lansarea unui nou produs sau serviciu pe piață,
  • cresterea constientizarii brandului.

În funcție de scopul campaniei publicitare în context, locația anunțurilor, costurile, cantitatea și mulți alți parametri se vor modifica, de asemenea.

Publicitatea contextuală pe internet

Publicitatea contextuală pe internet, la fel ca și alta, nu permite doar controlul cheltuielilor bugetare și determinarea exactă a ce, cum și când au fost cheltuiți banii investiți, dar și pentru a efectua rapid modificările necesare.

Creând fiecare anunț, agentul de publicitate se concentrează în mod direct asupra interogărilor de căutare ale utilizatorilor. În mod ideal, pentru fiecare astfel de solicitare (de exemplu: “frigidere”, “frigider bun”, “cumpăr frigider” etc.), trebuie să creezi o publicitate unică care să îndeplinească exact cerințele unui potențial cumpărător.

Statistici detaliate

Fiecare zi a campaniei de publicitate este luată în considerare în statisticile detaliate, care pot fi primite așa cum dorești. Poți afla câți utilizatori au văzut astăzi anunțul tău și câte persoane au intrat pe site-ul tău.  Este important să plătești numai atunci când faci clic pe anunț (accesați site-ul) și banii nu sunt taxați pentru afișările sale. Astfel, în sistemul Yandex.Direct, costul pe clic este minim. Poți stabili singur prețul, deoarece există un fel de licitație în toate cele trei sisteme de publicitate contextuală. Dacă dorești ca anunțul tău să se afișeze în cea mai avantajoasă poziție, ridică rata pe care ești dispus să o plătești pentru fiecare tranziție (clic) pe ea.

Oportunități și instrumente

Însă, nu numai mărimea ofertei determină poziția anunțului tău între toate celelalte. Investiția în publicitatea contextuală poate să scadă în mod semnificativ dacă o faci cât mai eficient posibil. Pentru aceasta există o mulțime de oportunități și instrumente. Iată câteva dintre ele:

  1. În primul rând, anunțul în sine. Ar trebui să reflecte în mod clar cererea utilizatorului, adică să fie cât mai relevant cu privire la cerere.  Acesta este raportul dintre numărul de clicuri pe un anunț și numărul de afișări, măsurat în procente.
  2. direcționarea în funcție de:
  • Direcționarea temporară îți permite să setezi difuzarea anunțurilor numai pentru timpul în care compania ta este difuzată. De exemplu, dacă comenzile din compania ta sunt luate de luni până vineri, de la 9 la 18 ore, atunci pur și simplu nu are sens să transformermi anunțurile în orele rămase.
  • Direcționarea geografică îți permite să personalizezi afișarea anunțurilor într-o anumită țară, regiune sau oraș.
  • Direcționarea comportamentală ține cont de interesele utilizatorilor și permite afișarea de anunțuri pe site-urile partenere Yandex, ținând cont de interesele utilizatorilor.
  1. Analiza post-clic. Cu ajutorul contoarelor de statistici, Google Analytics și Yandex. Metrica îți permite să analizezi eficiența unei campanii publicitare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *