SEO sau PPC – ce să alegi?

La un anumit punct, fiecare proprietar de site are o întrebare: ce este mai bine să aleagă, SEO sau PPC? Care este cel mai bun mod de a promova un site în situația sa? Poate că cea mai bună opțiune este o combinație a celor două metode? Înainte de a te decide ce să alegi pentru optimizarea motorului de căutare sau a publicității contextuale, trebuie să înțelegi cum diferă publicitatea contextuală de promovarea motoarelor de căutare.

Publicitatea contextuală (PPC)

Publicitatea contextuală (PPC) vă  face publicitate pe motoarele de căutare și site-urile partenere. De regulă, o astfel de publicitate este afișată deasupra și dedesubtul rezultatelor căutării, în corpul paginii site-ului partener. Anunțurile grafice depind de cererile și interesele utilizatorului.

Optimizarea motorului de căutare (SEO)

Optimizarea motorului de căutare (SEO) este o îmbunătățire progresivă în structura și completitudinea conținutului site-ului, adaptarea site-ului în conformitate cu cerințele Google pentru webmasteri, cerințele Yandex, datorită cărora algoritmii motoarelor de căutare determină site-ul, pentru cererile mai relevante ale utilizatorilor.

PPC, plătiți pe clic sau publicitate contextuală

Publicitatea contextuală este cea mai des utilizată în cazurile în care este necesar să se obțină un rezultat rapid în atragerea clienților. Scopul principal este de a obține vânzări rapide sau de a testa o ipoteză de afaceri. Numărul de anunțuri plătite plasate în motoarele de căutare este în continuă creștere, ceea ce indică popularitatea și eficiența acestei metode de promovare.

Avantaje PPC

  • începe rapid și oferă rezultate rapide (24 de ore);
  • bun pentru începerea promovării;
  • bun pentru proiecte sezoniere;
  • multe formate diferite de anunțuri (remarketing, cumpărături Google , CCM etc.);
  • poți testa rapid un produs nou sau o nișă;
  • te va ajuta să verifici rapid eficacitatea noului design și a modificărilor de pe site;
  • îți permite să obții public țintă pe toate dispozitivele.

Astăzi, acest mod de atragere a utilizatorilor devine din ce în ce mai popular, iar principalul motiv pentru aceasta este atingerea rapidă a rezultatelor dorite. Dacă totul este corect configurat, poți simți rezultatul lansării publicității contextuale în prima zi, ceea ce îi captivează pe mulți proprietari de afaceri și pe cei care comercializează.

Principalul lucru, este să reglezi campania și să elaborezi solicitările cheie relevante care te vor duce către utilizatorii care sunt deja interesați de produsele sau serviciile tale. Pentru cei care nu au suficientă experiență de promovare și au decis să înființeze o campanie singuri, acest lucru poate fi mult mai scump.  Dacă totuși dorești să îți personalizați publicitatea contextuală, este recomandabil să folosești serviciile unei agenții profesionale SEO.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *