magazin_virtual

Publicitatea contextuală și campaniile publicitare online

Toți utilizatorii de internet au întâlnit în mod repetat site-uri de publicitate grafică și unități de anunțuri text în emiterea pe motoarele de căutare (PS). Publicitatea contextuală în motoarele de căutare, este introducerea cererii și primirea răspunsului în topul motoarelor de căutare.  Publicitatea contextuală permite o producție mai precisă de afișări.

Publicitatea contextuală, este publicitatea al cărei conținut se formează în funcție de interesele vizitatorului. Acționând selectiv, publicitatea contextuală a site-ului este afișată numai celor care au introdus o interogare de căutare similară. Utilizatorul PS va manifestat interes pentru un anumit produs sau serviciu, primind ajutorul tău în căutare, prin afișarea propunerile.

Căutarea de publicitate contextuală și tematică

Căutarea de publicitate contextuală este afișată într-un motor de căutare, la căutarea unui site.  Prezența unei interogări de căutare într-o formă explicită, este o condiție prealabilă pentru afișarea publicității contextuale de acest tip.

Publicitatea tematică contextuală este prezentă în paginile site-urilor web ale rețelelor de publicitate și este afișată, numai dacă subiectul publicitar corespunde intereselor vizitatorului site-ului. Publicitatea contextuală tematică este un bloc de informații care completează informațiile de pe pagină și este în atenția utilizatorului.

Unul dintre domeniile prioritare ale studiului web este publicitatea online (publicitate contextuală și banner), precum și campanii de publicitate pe internet. La dispoziția ta există agenții SEO certificate, cu specialiști de publicitate pe internet, care au o bogată experiență în desfășurarea campaniilor de publicitate online. La agenția SEO, poți comanda crearea și implementarea unei campanii publicitare în Yandex.Direct, Google.Adwords  etc.

Principiile publicității contextuale

Principiul este simplu. Trebuie doar să comanzi publicitate pentru un site, prin completarea unei cereri. Trebuie să specifici numele tău, numele companiei, adresa de e-mail, bugetul lunar al campaniei, ora și geografia, cuvintele cheie care vor fi utilizate la interogare în motoarele de căutare.

Beneficiile publicității contextuale

  • Nu trebuie să faci nimic. Plătești doar factura și faci profit, deoarece publicitatea online va începe să aducă clienți.
  • Rapoarte detaliate lunare privind activitatea efectuată.
  • Agenția te va ajuta să alegi cuvintele cheie potrivite, să elaborezi o listă de cuvinte cheie negative, scrie anunțuri care să atragă clienții și  va licita pentru cuvinte cheie .
  • Totul se va face în timp util, asigurând continuitatea publicității tale online.
  • Agenția specializată în servicii SEO, garantează o valoare CTR ridicată (raportul dintre numărul de clicuri pe publicitatea online și numărul de afișări).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *