Optimizarea site-ului

Optimizarea site-ului (SEO) este baza pentru promovarea  site-ului. Scopul optimizării site-urilor web este de a obține o relevanță ridicată a paginilor site-urilor web, cu privire la interogările cheie de căutare importante pentru această afacere. Acest lucru îți permite să obții un trafic ridicat și, în consecință, succesul comercial al site-ului datorită traficului de la motoarele de căutare.

Optimizarea optimă a site-ului

Optimizarea SEO optimă a site-ului,  se bazează pe optimizarea conținutului și pe calculul corect al greutății cuvintelor cheie. De asemenea, a formatării corespunzătoare și a meta-tagurilor unice ale fiecărei pagini a site-ului. Lucrările de optimizare a site-urilor web în motoarele de căutare sunt împărțite pe interne și externe. Lucrările interne sunt principalele activități în optimizarea motoarelor de căutare. Acestea  constau în analizarea site-ului, determinarea conformității cu promoția, eliminarea erorilor tehnice în structura site-ului, crearea unui nucleu semantic, selectarea cuvintelor cheie, scrierea meta-tagurilor, precum și corectarea, scrierea și optimizarea textelor paginilor în motoarele de căutare. Lucrările externe sunt evenimente care se desfășoară în afara site-ului. Acestea includ: înregistrarea site-ului în motoarele de căutare și directoare, schimburile de link-uri etc.

Ce este optimizarea site-ului intern

Optimizarea titlului

Titlul ar trebui să fie o frază corectă din punct de vedere gramatical și să conțină numărul maxim de cuvinte cheie. Titlul apare în bara browser-ului și ca o legătură în rezultatele motorului de căutare.  Acest lucru îl face atractiv, dar nu și înșelător. De regulă, motoarele de căutare nu permit în titlu mai mult de 70-80 de caractere. Cele mai importante cuvinte cheie sunt plasate la început.

Optimizarea descrierii

Optimizăm descrierea paginii site-ului web pentru motoarele de căutare și directoarele afișate ulterior, făcând-o atractivă, competentă, savuroasă și, în niciun caz, nu trebuie să induci în eroare vizitatorii. Astfel, descrierea trebuie structurată astfel:

  • până la 170 de caractere permise
  • nu repeta titlul paginii, ci completează-l
  • utilizează sinonimele și formulele de cuvinte ale interogării țintă, pentru ca motoarele de căutare să le vadă.

Optimizarea cuvintelor cheie

  • simplitatea este importantă aici; cuvintele cheie nu sunt diluate cu un milion de sinonime;
  • se adaugă cele mai frecvent utilizate fraze cu cuvântul cheie;
  • cele mai importante cuvinte sunt puse cât mai aproape posibil în primul paragraf;
  • Numărul de caractere din <keywords> poate varia până la 160.

Întrucât multe motoare de căutare au acordat mai puțină atenție meta-tagurilor, iar altele nu le-au luat în considerare, optimizarea meta -tagurilor este mai degrabă menită să atragă atenția unui utilizator al motorului de căutare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *