Google Web Designer sau cum să creezi bannere minunate de remarketing dinamic

Cel mai probabil, fiecare specialist s-a gândit cum, în loc de opțiunile standard, ar fi posibil să creezi propriul aspect al bannerului pentru anunțurile dinamice din rețeaua de display Google AdWords.

Să examinăm modul de creare a unui banner animat pentru remarketingul dinamic în format HTML5, utilizând editorul grafic Google Web Designer încărcat în contul tău AdWords.

Ce este Google Web Designer

Google Web Designer (GWD) este un editor grafic cu care poți crea anunțuri și alte conținuturi online în format HTML5. Interfața acestei aplicații are un editor vizual și un editor de coduri.

Crearea aspectului  în Google Web Designer

Pentru a economisi timp, poți selecta un șablon gata făcut și poți face ajustări proprii. Deschideți Google Web Designer  și selectează  fila „Utilizează șablonul”.

Pe măsură ce vei crea un banner pentru remarketingul dinamic, din șabloanele propuse în galerie, selectează „Remarketingul dinamic pentru Google AdWords”.

Acest format permite utilizatorilor să afișeze bannere cu produsele pe care le-au văzut pe site-ul tău mai devreme. Acest tip de banner arată bine în comerțul cu amănuntul și călătorii. Din layout-urile propuse alege aspectul dorit.

Este important să acorzi atenție platformei, dimensiunilor și funcțiilor disponibile. Prin platformă se înțelege sistemul în care bannerul va fi afișat.

Alegerea funcției

Alegerea funcției înseamnă un banner dinamic (înlocuirea automată a mărfurilor pe banner, în funcție de feed) sau o galerie flipped (utilizatorul site-ului însuși derulează bunurile). Acesta este un aspect care conține datele necesare despre produsele promovate (imagine, nume, preț și un buton de chemare la acțiune). Alege o dimensiune, atribuie un nume bannerului și specifică locul unde vor fi stocate datele despre acesta. Înainte de a deschide un spațiu de lucru, analizează dimensiunea viitorului banner. Vei vedea, că atunci când vei deschide șablonul, el va avea deja unele componente și etichete.

Fiecare element care se află în banner poate fi mutat, reordonat și îi pot fi ajustate proprietățile. Pentru o muncă mai convenabilă cu fiecare element, poți muta categoria de produse în afara bannerului. Când faci dublu clic pe butonul stâng al mouse-ului, toate componentele (etichetele) vor apărea în fața ta. Fiecare pas al schimbărilor le poți vizualiza în previzualizare. Poți alege culorile necesare direct în sistem după încărcarea șablonului.

Editarea componentelor

Apoi, trebuie să iei în considerare editarea componentelor etichetei produselor.  Fiecare etichetă de produs trebuie să fie editată separat. De asemenea, folosind Google Web Designer poți anima bannere, poți planifica  viteza de rulare, dinamica și de unde vor apărea produsele afișate pe banner.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *