pagini_web_simple

Dezvoltarea de pagini web și multilingv

Dacă o companie are birouri de reprezentare în diferite țări sau dacă o companie vinde produse în străinătate, atunci website-ul său , de regulă, cere ca conținutul să fie completat în mai multe limbi simultan. Acest lucru este necesar pentru a satisface nevoile tuturor vizitatorilor țintă. În acest scop, dezvoltarea site-urilor oferă o astfel de funcție ca multilingv.

Beneficii

Beneficiile multilingvismului în site-uri care vizează un public din diferite țări sunt evidente. Dacă vizitatorii din fiecare țară țintă pot lucra cu site-ul în limba lor maternă, eficiența interacțiunii cu site-ul va crește . Drept rezultat, este posibilă creșterea conversiei site-ului, creșterea loialității vizitatorilor și formarea nucleului vizitatorilor obișnuiți.

Avantaje

Avantajele multilingvismului sunt evidente. Însă, atunci când dezvolți site-uri multilingve, te poți confrunta cu o serie de dificultăți și probleme. De exemplu, alegerea codării site-ului prezintă, adesea, o anumită dificultate.  Dacă se dovedește că una sau o altă codificare nu este acceptată în niciuna dintre versiunile lingvistice ale site-ului, este posibil ca utilizatorii acestei versiuni să vadă caractere irecuperabile în loc de litere. Iar acest lucru este pur și simplu inacceptabil.

Inconsecvența conținutului

O altă dificultate obișnuită în dezvoltarea site-urilor multilingve este inconsecvența conținutului în diferite versiuni lingvistice. De exemplu, dacă un anumit tip de campanie de publicitate se desfășoară numai pentru o țară, atunci vizitatorilor din alte țări nu li se afișează informații despre această promoție. Iar aceștia, nu vor putea participa la această promoție. În mod similar, în diferite țări, compania care deține site-ul, poate oferi un set individual de produse sau servicii, care nu trebuie să fie afișate în alte versiuni lingvistice.

Trebuie notat faptul că nu numai conținutul poate fi diferit pentru versiunile lingvistice individuale ale site-ului, ci și pentru structura și întregul design al paginilor. Și acest lucru, desigur, prezintă și o dificultate considerabilă în crearea de site-uri multilingve. Dacă nu ai grijă de adaptarea fiecărei versiuni lingvistice la nevoile publicului țintă din țara respectivă, atunci poate apărea un incident foarte neplăcut, în privința livrării de bunuri.

Proiectarea paginilor multilingve

Proiectarea paginilor în site-uri multilingve, ar trebui să fie menționate separat. În limbi diferite, nu numai aspectul caracterelor și lungimea cuvintelor pot diferi, ci și direcția de citire a textului. În acest sens, în versiunile lingvistice  ale site-ului, trebuie să schimbi design-ul. Acest lucru este necesar, pentru a oferi vizitatorilor posibilitatea de citire de la dreapta la stânga.

De obicei, multe CMS moderne au componente și module integrate pentru a implementa site-uri multilingve. Prin urmare, în ciuda dificultăților descrise mai sus, sarcina generală de a dezvolta un site în mai multe limbi nu este insurmontabilă. Cu toate acestea, destul de des, capabilitățile CMS cu normă întreagă, pot fie să nu fie suficiente pentru a crea funcționalitatea necesară, fie ca site-ul Web rezultat să nu funcționeze corect în toate limbile planificate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *