Dacă publicitatea contextuală nu funcționează

Destul de des, clienții spun că publicitatea contextuală nu funcționează, că au încercat toate instrumentele Google AdWords și că au consumat bugetul degeaba, dar nu au obținut efectul dorit. Să vedem de ce publicitatea contextuală nu funcționează și nu aduce rezultatul așteptat. Adesea, rezultatele negative asupra publicității contextuale, pot fi legate de faptul că publicitatea contextuală este configurată incorect.

Greșeli la crearea publicității contextuale

Să luăm în considerare care sunt principalele greșeli care pot apărea la crearea publicității contextuale.

Publicul țintă

CA, corect selectat este principala garanție a eficienței publicității contextuale. Dacă atragi un public care nu este interesat de produsele sau serviciile tale, atunci efectul dorit va fi invers. Este foarte important la etapa inițială,  să creezi un portret al clientului pentru a alege numărul țintă potrivit.

Dacă lansezi deja publicitate contextuală pentru proiectul tău și ai îndoieli cu privire la corectitudinea selecției publicului țintă, verifică în primul rând unde este afișat anunțul. Pentru a verifica acest lucru în campaniile de căutare, trebuie să mergi la fila de interogări de căutare și să le analizezi.

Dacă ai descoperit o mulțime de interogări inutile de la utilizatori, este necesară o revizuire urgentă a cuvintelor cheie, a tipurilor de potrivire a acestora, precum și a cuvintelor cheie negative pentru campanie. Dacă crezi că utilizatorii nu vor da clic pe publicitate atunci când nu sunt în legătură cu cererea lor, greșești. Din păcate, de multe ori există tranziții la cereri complet irelevante.

Analizează publicul care accesează site-ul tău cu Google Analytics. Cu ajutorul acestui serviciu, poți determina cu exactitate portretul unui vizitator al site-ului tău, factorii comportamentali ai publicului, dificultățile apărute la utilizarea site-ului etc.

Dacă difuzezi un anunț în Rețeaua de display, trebuie să verifici setările de direcționare. Când direcționezi un anunț banner pentru Google AdWords, există multe modalități de a selecta un public relevant. În direcționarea setărilor pentru a restrânge audiența, există posibilitatea de a face diferite combinații. Astfel, poți să descrii cel mai bine audiența la care dorești să faci apel. Dacă nu ai nevoie de vreo orientare în sistem, poți crea o audiență independentă pe baza intereselor site-urilor vizitate de utilizatori (segmente de public speciale).

Bugetul publicitar

Este foarte important să aloci un buget suficient pentru lansarea publicității. Probabilitatea de publicitate pentru un potențial cumpărător, depinde de buget și rate.

Trebuie să setezi un buget care va fi suficient pentru acoperirea selectată a utilizatorilor. Dacă s-a dovedit că bugetul alocat nu este suficient, afișează anunțurile în cele mai multe ore de conversie. De asemenea, trebuie să verifici limitele costului pe clic, deoarece pot exista situații în care costul pe clic este mai mare decât bugetul zilnic pentru campanie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *