Cum se configurează publicitatea pe Facebook: chips-uri, trucuri, capcane

Publicitatea vizată este o modalitate foarte, foarte eficientă de a atrage publicul țintă. Ajută la creșterea gradului de conștientizare a companiei, la extinderea domeniului de acoperire și, desigur, la găsirea clienților. Dar toate acestea funcționează numai dacă realizezi setările corecte. Și, când vine vorba de Facebook, mulți proprietari de site-uri fac ochii mari și își freacă frenetic fruntea, spunând că este prea dificil pentru ei, nimic nu este clar și în acest caz, nu vor face publicitate acolo. Pentru a scăpa de durerea de cap, ai nevoie de o agenție SEO.

O altă categorie de oameni de afaceri consideră că Facebook nu este pentru ei, deoarece nu există un public țintă. În acest domeniu, funcționează mai mult logica. Se poate spune că în această rețea socială,  audiența concentrată, are o educație superioară, cu un venit mediu lunar și peste medie. Dacă iei o parte dintre ei, în funcție de interes și ocupație, poți alege specialiști de marketing, antreprenori, jurnaliști, profesori universitari, politicieni serioși etc., practic oameni inteligenți și moderni. Astfel, vei descoperi că publicul tău țintă se încadrează în acest cadru. Deci, drumul pe Facebook, îți este deschis.

În ceea ce privește complexitatea setării, atunci ai nevoie de specialiștii experimentați și talentați ai agenției SEO. Aceștia îți vor oferi instrucțiuni clare și accesibile, pentru a configura publicitatea pe Facebook.

Publicitate pe Facebook

Pentru a promova publicitatea pe Facebook, există destul de multe zone pentru afișarea anunțurilor și pentru a vedea pagina principală. Există, de asemenea, publicitate în povestiri, în filmulețe, în nișa de produse, în mesager etc.

Pentru a începe, trebuie să creezi un manager de afaceri pe Facebook. Aceasta este o platformă specială care combină paginile de afaceri, le permite să fie gestionate și îți permite să creezi conturi de publicitate prin care sunt configurate anunțurile. Managerul de afaceri poate fi accesat de mai mulți utilizatori, ceea ce este foarte convenabil, atunci când mai mulți angajați ai companiei tale lucrează cu Facebook.

Cum se creează acest manager de afaceri misterios

Ai de urmat câteva instrucțiuni, și anume:

  • Urmează linkul https://business.facebook.com/
  • Fă clic pe butonul „Creare cont” în colțul din dreapta sus.
  • Completează secțiunile din fereastra de înregistrare și salvează setările.

După cum vei putea vedea, aici poți adăuga persoane, pagini de afaceri și poți crea conturi de publicitate. Fă clic pe butoanele corespunzătoare și urmează instrucțiunile. Agenția SEO va acorda o atenție deosebită faptului că, pentru a face publicitate companiei tale pe Fecebook, chiar dacă vei dori să faci publicitate site-ului, vei avea nevoie de o pagină de afaceri, deoarece anunțul va fi afișat în numele tău. Pentru a crea o pagină de afaceri, trebuie să fie accesat profilul tău personal, intrând pe pagina principală și făcând clic pe butonul „Creează o pagină” în meniul din partea stângă. Astfel, vei avea un manager de afaceri, un cont de publicitate care a fost creat și pagina de afaceri a companiei, care a fost adăugată pe Facebook.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *