pagini_web

Cum se aleg expresii cheie pentru site?

Pentru site-urile de promovare în motoarelor de căutare, în ciuda diferitelor modificări ale algoritmilor de căutare, expresiile-cheie rămân întotdeauna importante. Dar cum să alegi expresii cheie pentru site, ce instrumente să folosești pentru asta?

Selectarea cuvintelor în Yandex

Poate cel mai popular și bine-cunoscut printre serviciile specialiștilor SEO, pentru alegerea cuvintelor cheie, este selecția cuvintelor în Yandex , denumită adesea Wordstat. Acest serviciu arată statisticile interogărilor din motorul de căutare Yandex, care include cuvântul sau expresia specificată. Statisticile din serviciu sunt indicate pentru o lună, dacă este necesar.  În Wordstat poți afla numărul de afișări pentru o anumită regiune sau poți vedea dinamica afișărilor pentru o anumită perioadă.

Serviciul Word Matching

Pentru a utiliza serviciul Word Matching, Yandex necesită înregistrare și autorizare, care este gratuit. Fiecare solicitare de interes pentru acest serviciu, trebuie să fie verificată separat. Pentru a colecta statistici despre expresii specifice, este necesar să se utilizeze operatori de căutare. Printre aceștia se numără semnul plus, ghilimele, un semn de exclamare etc.

Serviciul Bukvarix

Un alt serviciu popular pentru selectarea expresiilor cheie pentru promovarea website-ului este serviciul Bukvarix . Cu ajutorul acestuia, poți vedea atât statisticile privind accesările cuvintelor cheie de interes, cât și analiza cuvintelor-cheie ale site-urilor concurenților. De exemplu, când căutăm cuvinte cheie folosind expresia de bază Bukvarix, arată frecvența din lume în bazele de servicii cu intrare regulată și directă. În timp ce analizează site-urile web, arată numărul de rezultate în căutarea Yandex.

Oportunitățile pentru Bukvarik îți permit să analizezi simultan mai multe site-uri și liste de cuvinte cheie, iar rezultatele analizelor pot fi exportate în fișiere. În versiunea gratuită, nu toate aceste caracteristici sunt disponibile. Pentru a o folosi, nu este necesară nici înregistrarea, nici autorizarea.

Serviciul SeoPult

Un alt serviciu bine cunoscut specialiștilor în SEO este SeoPult. Serviciul este plătit, dar este posibil să utilizezi gratuit unele dintre opțiunile acestuia. În acest serviciu, alegerea expresiilor-cheie ale site-ului, este doar unul dintre numeroasele instrumente. Cu ajutorul acestuia, poți obține, de exemplu, recomandări pentru promovare, precum și previziuni privind numărul de tranziții și costul clicurilor. Este important să reții că SeoPult oferă o mulțime de setări. Pentru o activitate completă ai nevoie de cel puțin, cunoștințele de bază despre promovarea site-ului în motoarelor de căutare.

Serviciul Key Collector

Următorul instrument online pentru expresii cheie, este numit Key Collector. Acesta este un serviciu plătit, cu ajutorul căruia poți stabili competitivitatea expresiilor cheie și eficiența acestora. De asemenea poți  colecta nucleul semantic al site-ului, selectând expresii cheie pentru sinonime și subiecte similare. Serviciul funcționează simultan cu mai multe motoare de căutare. În plus, îți permite să efectuezi o analiză expresă a site-ului și să afli cum se potrivește conținutul existent cu nucleul semantic rezultat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *