Cum să configurezi un pixel Facebook utilizând managerul de etichete Google

Ce este un pixel Facebook și cum poate fi util

Facebook Pixel  este un cod de urmărire (un fragment de cod JavaScript) care poate fi folosit pentru a măsura eficiența publicității pe Facebook / Instagram. Configurarea pixelilor din Facebook îți va permite:

  • să culegi informații de pe site și să analizezi vizitele;
  • să creezi  remarketing pentru a face publicitate pe Facebook / Instagram;
  • urmărirea realizării de către utilizatori a acțiunilor vizate;
  • să optimizezi grupurile de anunțuri și să gestionezi licitarea bazată pe conversii.

Cum să instalezi Facebook Pixel pe site prin Managerul de etichete Google

Managerul de etichete Google  este un instrument pentru gestionarea etichetelor de pe site-ul tău. Cu ajutorul acestuia, poți crea rapid și actualiza diferite etichete. Acestea pot fi Google Analytics, Metodă Yandex, Facebook Pixel etc.,  într-o interfață convenabilă și ușor de înțeles. Nu este nevoie să interferezi cu codul site-ului. Dacă acest instrument miracol nu a fost încă instalat pe site-ul tău, corectează imediat această neînțelegere nefericită. Înregistrează-ți un cont Manager de etichete Google prin link.

Pentru a seta pixelul de bază al Facebook, care va transmite date despre vizite la toate paginile site-ului, trebuie să efectuezi următorii pași:

În camera de publicitate din meniul principal, accesează secțiunea „Pixeli” și creează un pixel nou. Facebook îți va cere să alegi o modalitate de setare a codului: „Utilizează integrarea sau Managerul de etichete”, „Setarea manuală a codului” sau „Trimite instrucțiuni dezvoltatorului prin e-mail”.

Dacă alegi metoda „Utilizare integrare sau Manager de etichete”, vei avea nevoie de autorizație în contul tău care are acces la GTM. Conectează contul Managerului de etichete Google și Facebook. După configurarea linkului, în interfața GTM va apărea un tip de etichetă, spre exemplu, „User HTML”, condiția de activare fiind declanșatorul „Toate paginile”.

Când alegi cea de-a doua metodă de instalare („Instalează codul manual”), Facebook îți va oferi să copii singur codul de urmărire. Apoi, în contul GTM, trebuie să creezi o etichetă de tip „Personalizat HTML” și să inserezi codul rezultat în câmpul de text. În setările avansate din blocul „Setări activare etichete”, setează „o dată pe pagină”, activând declanșatorul „Toate paginile”.

Cum să te asiguri că pixelul este setat corect

Pentru ca un cod să înceapă să colecteze date, acesta va trebui doar să fie publicat. Asigură-te că ai testat setările în modul de depanare. Acest lucru se face înainte de a publica pe site-ul tău orice modificări create în interfața Managerului de etichete Google. Pentru a accesa aplicația de depanare, mergi în colțul din dreapta sus al contului Managerului de etichete Google și dă clic pe previzualizare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *