seo_2018

Beneficiile publicității contextuale

Fiind pe calea dezvoltării companiei cu ajutorul Internetului, toată lumea s-a gândit cel puțin o dată la publicitatea contextuală. Publicitatea contextuală este un instrument simplu, rapid și fiabil pentru a atrage potențialii vizitatori.

Publicitatea contextuală se datorează apariției unei creșteri rapide și continue a concurenței în fiecare grup de bunuri și servicii. Cu ajutorul acesteia, poți ajunge pe prima pagină a rezultatelor în motoarele de căutare.  Fără a te angaja în optimizarea motoarelor de căutare, fără a scrie conținut unic, fără a crea deloc un site web nu poți ajunge în Top. Însă cu publicitate contextuală, tot ceea ce ai nevoie este să creezi un anunț, să plătești bani și iată – clienții vor afla despre tine.

Servicii de plasare a conținutului

Serviciile de plasare a conținutului pot fi făcute utilizând  Google AdWords, Yandex Direct și Rambler Runner. Fiecare dintre ele are propriile nuanțe:

Google AdWords este liderul indiscutabil, din simplul motiv că este o rețea mondială. Anunțul tău va fi plasat pe milioane de site-uri și utilizatorii din întreaga lume vor putea să-l vadă. Desigur, nu este deloc necesar să folosești întreaga resursă a cuvintelor cheie AdWords – dacă campania ta vizează rezidenții unei anumite țări (oraș, regiune), aceasta fiind afișată acolo.

Yandex Direct – nu este potrivit pentru intrarea pe piața mondială, dar pe internet este vrednic de concurență cu Google ADwords. Rețeaua de afiliați Yandex Direct, include multe site-uri populare, inclusiv serviciul de poștă mail.ro. Poți personaliza zona de afișare a anunțurilor până la o anumită stradă din oraș.

Rambler Runner ocupă locul al treilea. Rețeaua are aproximativ 250 000 de site-uri și, prin urmare, există o pagină tematică pentru fiecare anunț.

De ce este eficientă publicitatea contextuală

Publicitatea contextuală este eficientă deoarece:

  • anunțul este plasat pe rezultatele motorului de căutare după cuvânt cheie. Anunțurile tale sunt văzute numai de persoane care sunt evident interesate (publicul vizat).
  • Afișările încep imediat după ce anunțul este plătit, nu trebuie să aștepți câteva luni, ca în cazul listei de top, utilizând optimizarea motorului de căutare.
  • plătești direct pentru conversia vizitatorilor.
  • atribuie costul pe clic.

Atunci când redactezi un anunț contextual, trebuie să fii foarte atent, deoarece cuvintele cheie alese în mod incorect vor distruge campania publicitară. Dacă înțelegi că nu există timp și dorința de a înțelege complexitatea, nu ar trebui să gestionezi singur campania de publicitate.  Încredințați această problemă profesioniștilor cu cunoștințe și experiență deosebite.

În mod separat, aș dori să atrag atenția asupra capacității de a seta independent un preț pe clic și de a crea un buget limitat al campaniei. Toate resursele de mai sus, care oferă servicii de publicitate contextuală, sunt dictate de  bugetul minim al campaniei și totul depinde de situația specifică.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *