web-design

3 diferențe între designul tipărit și webdesign

Designul de imprimare și webdesignul  sunt două fețe ale aceleiași monede. Cu toate acestea, există multe diferențe pe care oamenii de multe ori nu le iau în considerare. În prezent, limitele dintre tipărire și webdesign devin din ce în ce mai încețoșate. Tehnicile de tipărire tipografice, joacă roluri principale în tendințele de design web . Acesta, nu se pretinde a fi adevărul final, ci subliniază cele mai importante diferențe din domeniu.

Modul de expunere sau așa cum văd oamenii designul

Una dintre cele mai semnificative diferențe este modul în care oamenii folosesc designul. Una este de a ține ceva fizic în mâinile tale, cum ar fi o revistă de hârtie sau o carte și alta de a interacționa cu un site interactiv în spațiul virtual. Există simbioză, cum ar fi reviste electronice, care arată exact la fel ca omoloagele lor tipărite, dar sunt citite de pe monitor. Imprimarea și webdesignul au limite clare. Și, acolo unde oamenii vor vedea designul final, afectează în mod semnificativ deciziile creatorului său.

Sentimente sau cum interacționează designul cu sentimentele

Ambele tipuri, atât imprimarea, cât și webdesignul,  reprezintă o apariție. Și, indiferent de calitatea produsului final, ar trebui să facă o impresie bună asupra consumatorului. Produsele imprimate (în plus față de o componentă vizuală bună) au un impact tactil: textura, forma și chiar efecte de imprimare, cum ar fi imprimarea prin gravură sau prin serigrafie. În timp ce webdesignul  folosește pentru a atrage atenția și pentru a diversifica cititul, audio, video și alte elemente interactive.

Forma de conținut, statică și dinamică

Cele mai multe site-uri sunt create pentru a se schimba în mod constant. De exemplu, site-urile de știri, arata în fiecare zi într-un mod nou. Pe pagina principală în fiecare zi vor fi  alte imagini și alte texte. Webdesignul  poate fi  modificat sau redenumit oricând. Apariția unei cărți sau a unei reviste care a trecut o dată pe o imprimantă rămâne neschimbată, cu excepția cazului în care se decide să se schimbe designul și să se imprime din nou.

Spre deosebire de designerii de imprimare, webdesignerii  trebuie să se bazeze pe proiecte pe termen lung. Multe elemente interactive, necesită atenția constantă a designerului. Toate aceste elemente trebuie să funcționeze corect și să respecte întotdeauna același stil. Nu există un mod mai ușor de a pierde un public, decât de a pierde un element de design, care nu funcționează așa cum se așteaptă utilizatorul. Webdesignul diferă de imprimare, în primul rând, prin interactivitate. Acest lucru necesită un mic efort din partea utilizatorului, pentru a  introduce informații sau a descărca fișiere.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *